Σχετικό έργο Εντάχθηκε

 (15/09/2011) 2η Επικαιροποίηση της Ανοιχτής Πρόσκλησης (Α.Π 8671/09-06-2010) για υποβολή προτάσεων στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ» για την κατηγορία πράξης “Πρόγραμμα πιλοτικής εισαγωγής  διαδραστικών συστημάτων και συναφούς εξοπλισμού στην τάξη για μία ψηφιακά υποστηριζόμενη διδασκαλία” στα πλαίσια των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2, 3.

Το αρχείο της 2ης επικαιροποίησης της Πρόσκλησης   (PDF|403 KB)

 

 (24/09/2010) Επικαιροποίηση της Ανοιχτής Πρόσκλησης (Α.Π 8671/09-06-2010) για υποβολή προτάσεων στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ» για την κατηγορία πράξης “Πρόγραμμα πιλοτικής εισαγωγής  διαδραστικών συστημάτων και συναφούς εξοπλισμού στην τάξη για μία ψηφιακά υποστηριζόμενη διδασκαλία” στα πλαίσια των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2, 3.

Το αρχείο της επικαιροποίησης της Πρόσκλησης (PDF|599 KB)

Πρόσκληση (Α.Π 8671/09-06-2010) για υποβολή προτάσεων στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ» για την κατηγορία πράξης “Πρόγραμμα πιλοτικής εισαγωγής  διαδραστικών συστημάτων και συναφούς εξοπλισμού στην τάξη για μία ψηφιακά υποστηριζόμενη διδασκαλία” στα πλαίσια των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2, 3.

Καλούνται:

  • Οι Σχολικές Επιτροπές των Γυμνασίων του συνόλου των Περιφερειών της χώρας (στις οποίες θα αναγνωρισθεί από την Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης κατόπιν αίτησής τους διαχειριστική επάρκεια ειδικού σκοπού με την υποστήριξη της Ειδικής Υπηρεσίας Εφαρμογής Εκπαιδευτικών Δράσεων), ως δυνητικοί δικαιούχοι πράξεων απόκτησης εξοπλισμού να υποβάλουν προτάσεις για την κατηγορία πράξης «Πρόγραμμα πιλοτικής εισαγωγής  διαδραστικών συστημάτων και συναφούς εξοπλισμού στην τάξη για μία ψηφιακά υποστηριζόμενη διδασκαλία»,
  • Η Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Εκπαιδευτικών Δράσεων του Υπουργείου Παιδείας Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, ως δικαιούχος (πράξη ΕΚΤ) να υποβάλει πρόταση για την πράξη «Παροχή υπηρεσιών επιχειρησιακού συντονισμού, αξιολόγησης, και οργάνωσης της κατηγορίας πράξης “Πρόγραμμα πιλοτικής εισαγωγής  διαδραστικών συστημάτων και συναφούς εξοπλισμού στην τάξη για μία ψηφιακά υποστηριζόμενη διδασκαλία”».

Το αρχείο της Πρόσκλησης (DOC|958 KB)

Συνοδευτικά αρχεία της Πρόσκλησης (σε .zip μορφή)