Προγράμματα ΑΕΙ

Με την αξιοποίηση των κοινοτικών κονδυλίων, η χώρα μας κατάφερε να ανεβάσει τον πήχη της γνώσης σε επίπεδα ανταγωνιστικά των πλέον προηγμένων χωρών παγκοσμίως.

Εστιάζοντας στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση χρηματοδοτήθηκαν δράσεις τα αποτελέσματα των οποίων αποτυπώνονται ποικιλοτρόπως όπως π.χ. στην προαχθείσα έρευνα, στις άρτια εξοπλισμένες βιβλιοθήκες, στη λειτουργία νέων τμημάτων, στα αναβαθμισμένα προγράμματα προπτυχιακών και μεταπτυχιακών σπουδών.

Επειδή όμως οι απαιτήσεις στον τομέα της γνώσης αυξάνονται αλματωδώς και σίγουρα θα πρέπει να εναρμονισθούμε με τους ρυθμούς της εποχής, καθίσταται αναγκαία η συνέχιση της ενίσχυσης της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης με την πρόκληση της απόλυτης επίτευξης των προδιαγεγραμμένων στόχων έτσι ώστε να αποδείξουμε στον κοινοτικό συγχρηματοδότη την αξία της επένδυσης της συγχρηματοδότησης στην Ελληνική κοινωνία.

Στο προαναφερόμενο πλαίσιο έχουν ήδη δημοσιοποιηθεί προσκλήσεις που αποσκοπούν στην διασύνδεση εκπαίδευσης και αγοράς εργασίας και στην ενίσχυση της έρευνας. Ενδεικτικά αναφέρονται ΔΑΣΤΑ, Γραφεία Διασύνδεσης, Πρακτική Άσκηση, Επιχειρηματικότητα, ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ, ΘΑΛΗΣ και ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ.

Η ορθολογική υλοποίηση των ανωτέρω θα έχει ως αποτέλεσμα την αναβάθμιση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης προάγοντας τις πνευματικές αξίες και συμβάλλοντας στη διαμόρφωση  μιας κοινωνίας έτοιμης να κυοφορήσει χρηστούς πολίτες.

Αρχείο για "Προγράμματα ΑΕΙ"

3η Τροποποίηση της Πρόσκλησης με κωδικό ΕΔΒΜ 12 και τίτλο «Πρακτική Άσκηση Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης» για την υποβολή προτάσεων στο Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» στους Άξονες Προτεραιότητας 7 & 8, οι οποίοι συγχρηματοδοτούνται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (Ε.Κ.Τ.).

Το αρχείο της 3ης Τροποποίησης (PDF| 451 KB)

Κατανομή π/υ αύξησης για το ακαδ. έτος 2017-18 (PDF| 350 ΚΒ)

Υποδείγματα εντύπων:

Έντυπο ανάλυσης κόστους (.xls)  (διόρθωση 2/10/2017)

Σχέδιο τροποποίησης απόφασης υλοποίησης με ίδια μέσα ΥΕ1 (.doc)
Σχέδιο τροποποίησης απόφασης υλοποίησης με ίδια μέσα ΥΕ2 (.doc)

Σχέδιο απόφασης υλοποίησης με ίδια μέσα ΥΕ3 (.doc) (διόρθωση 25/09/2017)
Σχέδιο απόφασης υλοποίησης με ίδια μέσα ΥΕ4 (.doc) (διόρθωση 25/09/2017)

Περισσότερα »

NEO Συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις στο πλαίσιο της Πρόσκλησης ΕΔΒΜ34 με τίτλο «Υποστήριξη ερευνητών με έμφαση στους νέους ερευνητές» Συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις στο πλαίσιο της Πρόσκλησης ΕΔΒΜ34 (12_01_2017)

 

Μετά από ερωτήματα προς την Ειδική Γραμματεία Διαχείρισης Τομεακών ΕΠ του ΕΚΤ, σχετικά με την χρονική προθεσμία κατάθεσης ερευνητικών προτάσεων  προς τους ΕΛΚΕ των Ιδρυμάτων/Φορέων επισημαίνουμε ότι:

  1. Σύμφωνα με την παράγραφο 5.3 της Πρόσκλησης, οι Δικαιούχοι (Ιδρύματα και Φορείς) οφείλουν να διασφαλίσουν επαρκή χρόνο τουλάχιστον 60 ημερών από την έκδοση της Πρόσκλησης (5 Δεκεμβρίου 2016), δηλαδή τουλάχιστον μέχρι της 5 Φεβρουαρίου 2017, στους δυνητικούς ωφελούμενους της πράξης (μέλη των ερευνητικών ομάδων) προκειμένου αυτοί να υποβάλουν στο Ίδρυμα/Φορέα την ερευνητική τους πρόταση.
  2. Η μη τήρηση του παραπάνω όρου συνιστά παραβίαση ουσιώδους όρου της Πρόσκλησης και συνεπάγεται την απόρριψη όλων των προτάσεων που έχουν κατατεθεί από τον Δικαιούχο (Ίδρυμα ή Φορέα)

Δείτε τη σχετική ανακοίνωση

1η τροποποίηση της Πράξης «Πρακτική Άσκηση του Πανεπιστημίου Μακεδονίας» με Κωδικό ΟΠΣ 5000648 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και  Δια Βίου Μάθηση 2014-2020»

Το αρχείο της 1ης τροποποίησης  (PDF|514KB)

Ένταξη της Πράξης «Πρακτική Άσκηση του Πανεπιστημίου Μακεδονίας» με Κωδικό ΟΠΣ 5000648 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και  Δια Βίου Μάθηση 2014-2020»

Απόφαση Ένταξης    (PDF|475KB)

4η Τροποποίηση της Πράξης «ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΆΣΚΗΣΗ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟY ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟY ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ» με κωδικό MIS 299949 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση»

ΑΠ 5 (PDF|1.265 KB)

1η Τροποποίηση της πράξης «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα του Πολυτεχνείου Κρήτης» με κωδικό ΟΠΣ 374106 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση»

ΑΠ 1 (PDF|1.529 KB)

4η Τροποποίηση της Πράξης «ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΆΣΚΗΣΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ» με κωδικό MIS 299959 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση»

ΑΠ 5(PDF|1.266 KB)

4η Τροποποίηση της Πράξης «Πρακτική Άσκηση Φοιτητών Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών» με κωδικό MIS 299952 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση»

ΑΠ 5 (PDF| 1.264 KB)

8η Τροποποίηση της υπ’ αριθμ. πρωτ. 11671/24-07-2009 Ανοιχτής Πρόσκλησης με Κωδικό 49 για τις πράξεις «ΘΑΛΗΣ» Ενίσχυση της Διεπιστημονικής ή και Διιδρυματικής έρευνας και καινοτομίας με δυνατότητα προσέλκυσης ερευνητών υψηλού επιπέδου από το εξωτερικό μέσω της διενέργειας βασικής και εφαρμοσμένης έρευνας αριστείας και «ΘΑΛΗΣ – ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ».

8η Τροποποίηση της Πρόσκλησης (PDF| 2 MB)

Τροποποίηση όλων των πράξεων που εντάχθηκαν στο Ε.Π. «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» στο πλαίσιο της Πρόσκλησης 49 για την υποβολή προτάσεων στην κατηγορία πράξης «ΘΑΛΗΣ – Ενίσχυση της Διεπιστημονικής ή και Διιδρυματικής έρευνας και καινοτομίας με δυνατότητα προσέλκυσης ερευνητών υψηλού επιπέδου από το εξωτερικό μέσω της διενέργειας βασικής και εφαρμοσμένης έρευνας αριστείας», ως προς την ημερομηνία λήξης τους, η οποία με την παρούσα ορίζεται η 14η Δεκεμβρίου 2015.

Το αρχείο της τροποποίησης  (818 ΚΒ)

Τροποποίηση όλων των πράξεων που εντάχθηκαν στο Ε.Π. «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» στο πλαίσιο της Πρόσκλησης 49 για την υποβολή προτάσεων στην κατηγορία πράξης «ΘΑΛΗΣ – Ενίσχυση της Διεπιστημονικής ή και Διιδρυματικής έρευνας και καινοτομίας με δυνατότητα προσέλκυσης ερευνητών υψηλού επιπέδου από το εξωτερικό μέσω της διενέργειας βασικής και εφαρμοσμένης έρευνας αριστείας», ως προς την ημερομηνία λήξης τους, η οποία με την παρούσα ορίζεται η 30η Νοεμβρίου 2015.

 Το αρχείο της τροποποίησης  (228 ΚΒ)

Περισσότερα »

Ανάκληση της Απόφασης Ένταξης της Πράξης » ΠΕΓΑ – Χρήση ΤΠΕ και Συστημάτων Επιχειρήσεων στη Διοίκηση Επιχειρήσεων» με κωδικό MIS 506126 από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση».

ΑΠ 7 (PDF| 982 KB)

Περισσότερα »

Σελίδα 1 απο 2412345...1020...Τελευταία »