Ένταξη της Πράξης «Υποστήριξη Παρεμβάσεων Κοινωνικής Μέριμνας Φοιτητών του ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας» με κωδικό ΟΠΣ 5030416 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020»
Απόφαση Ένταξης (PDF| 547 KB)
Ένταξη της Πράξης «Υποστήριξη Παρεμβάσεων Κοινωνικής Μέριμνας Φοιτητών του ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας» με κωδικό ΟΠΣ 5030416 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020»
Απόφαση Ένταξης (PDF| 547 KB)
Πρόσκληση με κωδικό ΕΔΒΜ90 και τίτλο «Ενίσχυση και ενσωμάτωση μαθητών στο εκπαιδευτικό σύστημα» για την υποβολή προτάσεων στο Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» στους Άξονες Προτεραιότητας 6, 8 και 9, οι οποίοι συγχρηματοδοτούνται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (Ε.Κ.Τ.).
Το αρχείο της Πρόσκλησης (PDF| 764 KB)
Τα συνοδευτικά αρχεία της Πρόσκλησης (σε .zip μορφή)
Πρόσκληση με κωδικό ΕΔΒΜ89 και τίτλο «Παρεμβάσεις ενίσχυσης των σχολικών δομών και της ποιότητας της εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2018-2019» για την υποβολή προτάσεων στο Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» στους Άξονες Προτεραιότητας 6, 8 και 9, οι οποίοι συγχρηματοδοτούνται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (Ε.Κ.Τ.).
Το αρχείο της Πρόσκλησης (PDF| 793 KB)
Τα συνοδευτικά αρχεία της Πρόσκλησης (σε .zip μορφή)
1η Τροποποίηση της Πράξης «Πρόγραμμα οικονομικής ενίσχυσης επιμελών φοιτητών/τριών που ανήκουν σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες (ΕΚΟ) – Β΄ Κύκλος» με κωδικό ΟΠΣ 5026728 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020»
1η Τροποποίηση (PDF| 547 KB)
1η Τροποποίηση – Ορθή Επανάληψη (549 KB)
Ανακοινώνονται οι ακόλουθες αποφάσεις Προεγκρίσεων από τη ΔΔΕ:
SAE_3191_Proegrisi_2018_2-7-2018
SAE_3341_Proegrisi_2018_NEO_03_18-7-2018
SAE_3451_Proegrisi_2018_NEA_17-7-2018
Ένταξη της Πράξης «Υποστήριξη Παρεμβάσεων Κοινωνικής Μέριμνας φοιτητών του Αλεξάνδρειου ΤΕΙ Θεσσαλονίκης» με κωδικό ΟΠΣ 5021787 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020»
Απόφαση Ένταξης (PDF| 646 ΚΒ)
Πρόσκληση με κωδικό ΕΔΒΜ88 και τίτλο «Υποστήριξη Παρεμβάσεων Κοινωνικής Μέριμνας Φοιτητών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου» για την υποβολή προτάσεων στο Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» στον Άξονα Προτεραιότητας 6, ο οποίος συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (Ε.Κ.Τ.).
Το αρχείο της Πρόσκλησης (697 ΚΒ)
Τα συνοδευτικά αρχεία της Πρόσκλησης (σε .zip μορφή)
Πρόσκληση με κωδικό ΕΔΒΜ87 και τίτλο «Υποστήριξη Παρεμβάσεων Κοινωνικής Μέριμνας Φοιτητών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας» για την υποβολή προτάσεων στο Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» στον Άξονα Προτεραιότητας 6, ο οποίος συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (Ε.Κ.Τ.).
Το αρχείο της Πρόσκλησης (697 ΚΒ)
Τα συνοδευτικά αρχεία της Πρόσκλησης (σε .zip μορφή)
Ένταξη της Πράξης «Από το Μουσείο στο Θέατρο: Ανιχνεύοντας τη θεατρική Πράξη της αρχαίας τραγωδίας» με κωδικό ΟΠΣ 5011026 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020»
Απόφαση Ένταξης (PDF| 547 ΚΒ)
Ο Ειδικός Γραμματέας Διαχείρισης Τομεακών Ε.Π. του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου του Υπουργείου Οικονομίας & Ανάπτυξης, κ. Γιώργος Ιωαννίδης υπέγραψε στις 18/07/2018 την απόφαση ένταξης της πράξης «Θ-ΙΝΚ: Το γκράφιτι ως ιστορική μαρτυρία και ως φθορά στα αρχαία μνημεία», η οποία εντάσσεται στον πλαίσιο της Πρόσκλησης «Ο Πολιτισμός στο Νέο Σχολείο». Ο συνολικός προϋπολογισμός της πράξης ανέρχεται σε 695.000 € και υλοποιείται από την Εφορεία Αρχαιοτήτων Αθηνών.
Η πράξη έχει ως φυσικό αντικείμενο το σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου εκπαιδευτικού προγράμματος για σχολικές ομάδες της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στους αρχαιολογικούς χώρους της Αρχαίας Αγοράς, του Κεραμεικού και των Δυτικών Λόφων, οι οποίοι φιλοξενούν μνημεία παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς.
Στόχος του Θ-ΙΝΚ είναι η ευαισθητοποίηση των νέων σχετικά με την ατομική και συλλογική ευθύνη για την προστασία της πολιτιστικής κληρονομιάς και η ενίσχυση της κριτικής σκέψης και της ομαδοσυνεργατικότητας των μαθητών μέσα από μια διαδραστική και βιωματική ανάγνωση και καταγραφή των μνημείων στους αρχαιολογικούς χώρους, των υλικών τους, των ιστορικών μαρτυριών που φέρουν, την κατανόηση της φθοράς/βανδαλισμού που συνεπάγεται το γκράφιτι επί μνημείων και τη διάκρισή του από τη σύγχρονη τέχνη του γκράφιτι ως τοιχογραφία ή εικαστική παρέμβαση σε δημόσιο χώρο.
Δείτε το ΔΤ