Μαθητές

Το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση» με τη συγχρηματοδότηση του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου, υλοποιώντας τη στρατηγική του Υπουργείου Παιδείας Δια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, χρηματοδοτεί έργα που αφορούν στους μαθητές της χώρας.

Ένας από τους στόχους του Προγράμματος είναι η ενίσχυση, βελτίωση και αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης, Πρωτοβάθμιας και  Δευτεροβάθμιας γενικότερα.

Οι παρεμβάσεις που συγχρηματοδοτούνται μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος στηρίζονται σε μια νέα αντίληψη για το σχολείο, το εγχείρημα που ονομάζεται «Νέο Σχολείο». Σκοπός του Προγράμματος είναι η προσαρμογή του ελληνικού σχολείου στις ανάγκες της σύγχρονης εποχής, βάζοντας στο επίκεντρο το μαθητή. Οι επιλογές, οι ρυθμίσεις, οι επενδύσεις, οι αποφάσεις αφορούν πρώτα από όλα την ποιότητα της εκπαίδευσης δηλαδή στο αποτέλεσμα για τον μαθητή .

Πρωταγωνιστής είναι ο μαθητής χωρίς κοινωνικές, οικονομικές, μορφωτικές, θρησκευτικές ή πολιτισμικές διακρίσεις και ανισότητες με αρωγό τον μαχόμενο εκπαιδευτικό.

Το Νέο Σχολείο είναι πρώτα απ’ όλα ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ…ΤΟΙΧΟΥΣ! Ένα σχολείο ανοικτό στις ιδέες, και στην κοινωνία, στην γνώση και το μέλλον, που αξιοποιεί κάθε σύγχρονο εργαλείο. Ο διαδραστικός πίνακας, το ηλεκτρονικό βιβλίο, το ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό, ο προσωπικός μαθητικός υπολογιστής είναι τα μέσα που:

  • διευρύνουν τους ορίζοντες κάθε μαθητή και μαθήτριας,
  • καταργούν τα σύνορα της γνώσης,
  • διευκολύνουν την επικοινωνία με τον εκπαιδευτικό,
  • συνδράμουν στο να ολοκληρώνεται η μαθητική διαδικασία στο σχολείο,  ώστε   «η τσάντα να μένει στο σχολείο»,
  • εμπλουτίζουν τον μαθητικό βίο με δραστηριότητες εκπαιδευτικού παιχνιδιού και δημιουργικές εργασίες.

Στο Νέο Σχολείο οι μαθητές θα αναπτύσσουν ταυτόχρονα αυτόνομη δράση, συλλογικό κοινωνικό πνεύμα, και περιβαλλοντική συνείδηση και έτσι:

  • Ο Μαθητής γίνεται «μικρός διανοούμενος». Αποκτά Μεγαλύτερη ικανότητα και άνεση στην χρήση, προφορικά και γραπτά, της ελληνικής γλώσσας. Έρχεται σε επαφή με το λογοτεχνικό πλούτο, το θέατρο , τη μουσική, την ιστορία και το πολιτισμό γενικότερα.
  • Ο Μαθητής γίνεται «μικρός Επιστήμονας. Αποκτά γνωστική επάρκεια στον χειρισμό των μαθηματικών εννοιών, την εφαρμογή τους στην καθημερινή ζωή, και παράλληλη ανάπτυξη της μαθηματικής λογικής και αφαιρετικής ικανότητας. Κατακτά αντίστοιχες γνώσεις και δεξιότητες στις φυσικές επιστήμες και την τεχνολογία.
  • Ο Μαθητής γίνεται «μικρός ερευνητής». Αποκτά ποιότητα και ταχύτητα στην ανάλυση και στη σκέψη, επάρκεια στη χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας ώστε με κριτική ικανότητα να μπορεί να επιλέγει μέσα από την πληθώρα πληροφοριών και γνώσεων που έχει πλέον στην διάθεση του.
  • Ο Μαθητής γίνεται «γλωσσομαθής». Αποκτά επάρκεια στη χρήση προφορικά και γραπτά τουλάχιστον μιας ξένης γλώσσας  και σε δεύτερη φάση δυο ξένων γλωσσών   που  τον εξοικειώνουν με άλλες κουλτούρες, ευνοούν την ευρωπαϊκή και διεθνή επικοινωνία, και αποτελούν εφόδια επαγγελματικής σταδιοδρομίας. Με την βοήθεια του δάσκαλου και της τεχνολογίας, η γλωσσομάθεια μετατρέπεται από προσόν για λίγους, σε εργαλείο για όλους.
  • Ο Μαθητής κατακτά το «Μαθαίνω πώς να μαθαίνω», και δίνεται τέλος στο «μαθαίνω απ’ έξω»,  με νέες διδακτικές μεθόδους, εκπαιδευτικά υλικά και ψηφιακά εργαλεία
  • Ο Μαθητής γίνεται συνειδητός Έλληνας Πολίτης – Πολίτης του κόσμου.  Ο μαθητής ενδυναμώνει την ελληνική ταυτότητα και συνείδηση με βάση τις αξίες της συλλογικότητας και της αλληλεγγύης, τον σεβασμό και  αναγνώριση των άλλων. Με γνώση και υπερηφάνεια για την ιστορία και τον πολιτισμό μας, μαθαίνει να ζει και προοδεύει μέσα στο σύγχρονο πολυπολιτισμικό περιβάλλον, μέσα και έξω από την χώρα.

Στο πλαίσιο αυτό σχεδιάζονται και υλοποιούνται τα έργα που αναφέρονται στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση».

Αρχείο για "Μαθητές"

Ανάκληση της Απόφασης Ένταξης της Πράξης «Πρόγραμμα Εξειδικευμένης εκπαιδευτικής επιμόρφωσης και υποστήριξης της σχολικής κοινότητας (μαθητών και εκπαιδευτικών) για την προαγωγή της δημόσιας υγείας» με κωδικό MIS 465652.

Απόφαση Ανάκλησης (PDF|1,04 MB)

Περισσότερα »

Πρόσκληση με κωδικό ΕΔΒΜ36 και τίτλο «Ανάπτυξη και υλοποίηση πιλοτικών προγραμμάτων μαθητείας για αποφοίτους ΕΠΑΛ»  για την υποβολή προτάσεων στο Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», στον Άξονα Προτεραιότητας 7, ο οποίος συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (Ε.Κ.Τ.).

Το αρχείο της Πρόσκλησης (PDF|567 KB)

Τα συνοδευτικά αρχεία της Πρόσκλησης (.zip|1, 17 MB)

(13/12/2016) 2η Τροποποίηση της πράξης «Ένταξη Ευάλωτων Κοινωνικών Ομάδων (ΕΚΟ) στα δημοτικά σχολεία-Τάξεις Υποδοχής, σχολικό έτος 2016-2017» με Κωδικό ΟΠΣ 5001966 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020» στους Άξονες Προτεραιότητας 6, 8 και 9.

2η Τροποποίηση της Απόφασης Ένταξης (PDF|417KB)

Περισσότερα »

(13/07/2016) Ορθή Επανάληψη Ένταξη της πράξης με τίτλο «Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης – Περιβαλλοντική Εκπαίδευση» και κωδικό MIS 5001052 στο Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», στους ΑΠ 6,8 και 9.

Ορθή Επανάληψη Απόφασης Ένταξης [PDF|520KB]

Περισσότερα »

Ορθή Επανάληψη Απόφασης Ένταξης της Πράξης «Εμπλουτισμός του Διαθέσιμου Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Περιεχομένου για Πανελλαδικώς Εξεταζόμενα Μαθήματα της Γ’ Λυκείου με Στόχο την Καλύτερη Προετοιμασία των Μαθητών Ενόψει των Πανελληνίων Εξετάσεων» με Κωδικό ΟΠΣ 5001072 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020»

Απόφασης Ένταξης (PDF | 520 ΚΒ)

Ένταξη της Πράξης «Εμπλουτισμός του Διαθέσιμου Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Περιεχομένου για Πανελλαδικώς Εξεταζόμενα Μαθήματα της Γ’ Λυκείου με Στόχο την Καλύτερη Προετοιμασία των Μαθητών Ενόψει των Πανελληνίων Εξετάσεων» με Κωδικό ΟΠΣ 5001072 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020»

Απόφαση Ένταξης (PDF | 519 ΚΒ)

 

Ένταξη της Πράξης «Ένταξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων (ΕΚΟ) στα δημοτικά σχολεία-Τάξεις υποδοχής ΑΠ6 (1)» με Κωδικό ΟΠΣ 5000715 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020»

Απόφαση Ένταξης MIS5000715 (PDF|513KB)

Περισσότερα »

Πρόσκληση με τίτλο ¨Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΚΠΕ) – Περιβαλλοντική Εκπαίδευση¨ και κωδικό ΟΠΣ ΕΔΒΜ26 για την υποβολή προτάσεων στο Ε.Π. ΕΠΑΝΑΔΕΔΒΜ στους Άξονες Προτεραιότητας 6, 8 και 9

Το αρχείο της Πρόσκλησης [PDF |600KB]

 

3η Τροποποίηση των Απόφασεων Ένταξης των πράξεων με τίτλο «Πρόγραμμα εισαγωγής ηλεκτρονικών υπολογιστών και συναφούς εξοπλισμού σε δημοτικά σχολεία για μία ψηφιακά υποστηριζόμενη διδασκαλία – AΠ1» Mis: 365049, &Mis: 365051 στους Άξονες Προτεραιότητας 1 & 2 του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση».

ΑΠ1 (PDF|1,49ΜB) ΑΠ2 (PDF|1,49 ΜB)

Περισσότερα »

1η Τροποποίηση Απόφασης Ένταξης της Πράξης «Ενισχυτική διδασκαλία στη β/βάθμια εκπαίδευση» με Κωδικό ΟΠΣ 5000076 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020»

Τροποποίηση Απόφασης Ένταξης (PDF|522KB)

 

Ένταξη της Πράξης «Ενισχυτική διδασκαλία στη β/βάθμια εκπαίδευση» με Κωδικό ΟΠΣ 5000076 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020»

Απόφαση Ένταξης (PDF|769KB)

 

(20/11/2015) 4η Τροποποίηση της Πράξης «Σχεδιασμός και ανάπτυξη ηλεκτρονικού μητρώου δεδομένων για όλους τους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ηλικίας 4-25 ετών και η αξιοποίησή του στην εκπαιδευτική διαδικασία – Οριζόντια Πράξη» στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ 2007-2013».

ΑΠ 1 – ΑΠ 2 – ΑΠ 3 (PDF| 2,02 MB)

Περισσότερα »

Σελίδα 1 απο 1412345...10...Τελευταία »